Kako se je vse skupaj začelo


Pa je dal zobozdravnik dr. Mladen Petranović predlog, kot strela z jasnega. Dajte napisati blog o mojem delu. Pišite po resnici, tudi če vam kaj ne bo všeč, napišite, se bom iz tega kaj dobrega naučil. Tako sem začela pisati tale blog, ki mi je v izjemno veselje!

21. maj 2011

OBLIKOVANJE DLESNI - NISEM VEDELA, DA TO OBSTAJA

Minila sta dobra 2 meseca, šivi so mi izpadli, spet sem prišla  Opatijo. 

Dr. Mladen Petranović kot vedno dobre volje, tokrat s polno čakalnico. Povedal mi je, da jih kolegica zobozdravnica pelje na 3D ortopan. Vsi so bili Slovenci in smo se malo pogovarjali. Bila sem edina med njimi z izkušnjo pri dr. Petranoviću. Potolažila sem jih, da so v najboljših rokah. Vsem nam je bilo skupno, da smo s svojim zobozdravnikom v Sloveniji zelo ali vsaj bolj ali manj nezadovoljni. Odpeljali so jih v Rijeko, jaz pa na stol. 

Takole, še malo pa boste kot iz filma, se je pozitivno smejal dr. Petranović in videla sem, da misli resno. Upam da, sem odvrnila. Boste, boste, se ni dal. S sestro sta imela ponovno vse nared zame in sem se prepustila. Anestetik in delo se začenja. 

Namestil je potrebno za formiranje dlesni  in to je bil zadnji korenit poseg pred prevlekami. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar