Kako se je vse skupaj začelo


Pa je dal zobozdravnik dr. Mladen Petranović predlog, kot strela z jasnega. Dajte napisati blog o mojem delu. Pišite po resnici, tudi če vam kaj ne bo všeč, napišite, se bom iz tega kaj dobrega naučil. Tako sem začela pisati tale blog, ki mi je v izjemno veselje!

18. junij 2011

BLOG, NOVO ZAUPANJE, ZLATA IZKUŠNJA IN BOLJŠA JAZ IN MOJ ZOBOZDRAVNIK DR. MLADEN PETRANOVIĆ

Dr. Mladen Petranivić je postal moj osebni zobozdravnik. Moji zobje še potrebujejo zalivke, kakšno zdravljenje kariesa, za kar je bil prejšnji zobozdravnik brezbrižen. Ampak prednost so imeli vsadki. Imam 3 zobne vsadke s cirkonijevo oporo in Lava 3M kronami. Zdaj jem, grizem, nitkam, ščetkam, se smejim na široko. Prav tako imam gnečo okoli sebe, saj moram nasmeh kazati vsem doma in v službi, hihi. To je moj blog. Zadovoljna, našla sem sočloveka in mojstra, ki ga pri nas v taki obliki žal nisem. Da se o ceni in o dr. Petranovićevi empatiji ne ponavljam.

Ni komentarjev:

Objavite komentar