Kako se je vse skupaj začelo


Pa je dal zobozdravnik dr. Mladen Petranović predlog, kot strela z jasnega. Dajte napisati blog o mojem delu. Pišite po resnici, tudi če vam kaj ne bo všeč, napišite, se bom iz tega kaj dobrega naučil. Tako sem začela pisati tale blog, ki mi je v izjemno veselje!

12. januar 2011

PRVI KORAKI - KONTAKT, OKLEVANJE, AKCIJA

No, pa se je tudi meni le pokazalo sonce. Po razočaranjih z zobozdravniki sem morala nekaj ukreniti in si urediti stanje v ustih. Brskala sem po spletu, klicala ordinacije, ki so mi jih priporočali prijatelji,  a sem zaradi neke čudne naveze,  vseeno trmasto vztrajala pri svojem zobozdravniku. Dokler ni prišel trenutek, ko sem na zgornjih zobeh potrebovala popolno sanacijo z mostičkom ali vsadki.  Pri 43 letih in služb, ki res omogoča redno plačo, vendar je ta že leta obremenjena s kreditom, sem bila stisnjena v kot. Ne morem brez zob delati s strankami, moja plača pa je prenizka, da bi si privoščila lep nasmeh. Zanimala sem se za dentalni turizem, šla celo na pregled na Hrvaško v Vinico, vendar se nisem odločila. Stika z zobozdravnico ni bilo, ordinacija pod nivojem, vsaj zame. Prav tako sem pogrešala tisti sterilen občutek, ki ti ga da že prvi vtis. In preveč na hitro sem se morala odločiti.

Vrnila sem se domov in brskala po spletu. Živčna, stare krone so bile preživete, dlesni modre, vse se je majalo in moji zobje, ki so imeli krone so boleli. Zobozdravnik je klasično odvrnil, naj mu sporočim, ko bom pripravljena za sanacijo z mostičkom po celi zgornji čeljusti in da je to zame edina možna rešitev. Torej brusiti še sosednje zobe. Ravno zato sem bila še bolj prizadeta, da me moj zobozdravnik ni jemal resneje, da si ni vzel časa.  Naslednji obisk čez 3 mesece, naslednji obisk če 4 mesece. Jaz pa zobe na nitki in s strahom , da mi pred stranko ne pade na mizo umeten zob. Mislim, da je občutek poznan, ko ga zobje zagodejo.

Brskam po spletu  in najdem spletno stran www.zobozdravnikceneje.com in tako tudi dr. Mladena Petranovića, ki je tudi razlog za moj blog. To je verjetno eden najlepših momentov, ki so se mi zgodili z ljudmi, ki jih ne poznam in ki samo odlično delajo svoje delo. Na strani je vse lepo razloženo, najbolj od vsega me je seveda pritegnil naslov strani, predvsem 'ceneje'. Preberem, navdušena nad ponudbo, cenami, stomatologi, pika na i je bila garancija 10 let. Z velikim skepticizmom zavrtim telefon slovenskega zastopnika. In na drugi strani prijazen ženski glas, ki se je z mano pogovarjal skoraj 1 uro.

Zadržanost je popustila, skepticizem sem morala ovreči samo na en sam način, da se peljem v Opatijo na pregled k dr. Mladenu Petranoviću in se tam vse odločim. Sprva se nisem odločila. Še isti teden sem šla do svojega zobozdravnika, da mi je izdal napotnico za slikanje, ki sem ga opravila v naslednjih dneh. Sliko sem odnesla k svojem zobozdravniku, ki se je ponovno obnašal gneča, nimam časa, pridite ko imate datum, pokličite. Torej, predajam mu sliko in on nima časa niti za komentar, kaj šele, da bi ortopan pogledal. Pa sem bila spet tiha, nemočna. Nekaj se je pa le zgodilo. Ta trenutek je bil kriv ali bolje zaslužen, da sem s svojim zobozdravnikom za vedno zaključila.

Ponovno sem poklicala zastopništvo zobnega centra iz Opatije in se odločila tvegati vsaj s pregledom. Tako sva s kontaktno osebo dogovorili prvi pregled pri dr. Petranoviću, za zraven sem imela sveži ortopan in neverjetno, komaj čakala, da pride sobota, ko se usedem na stol v ordinaciji. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar